svar

denna frågan har jag svarat på innan någonstans. men alla reagerade ju så olika! min mamma var väl den som tog det "bäst" om man säger så. min pappa smälte det ganska snabbt. men oj, det va verkligen svårt att berätta det för dom. minns iallafall att jag va helt förkrossad natten till den 26e januari. då jag & lunas pappa bråkat om någonting. jag va jätteorolig eftersom min mens va sen. så jag gjorde ett test för säkerhetensskull, men va nästan övertygad om att de skulle va negativt. men det va helt fel! trots att jag ätit ett "akut piller" dagen efter händelsen.
dagen efter så berättade jag det först för min bästa vän Carin. & minns inte riktigt vad hon sa. åkte iallafall hem & skulle prata med mamma men vi skulle gå och ta ut pengar för hon skulle in på Ica. och minns att jag sa de i denna stilen " jo du mamma, det där dagen efterpillret hjälpte nog inte" och då fattade hon. stackaren,hon kom hem med tok för lite saker från affären, hahah. då jag gjorde henne förvirrad ;) men de flesta tog det sådär. vissa bra och andra dåligt. mååååånga snackade skit om mig & trodde faktiskt att jag LJÖG om min graviditet då magen inte syntes då jag gick ut med det. (va bara i v13)
jag skrev till lunas pappa dagen efter jag fick reda på det. & inga glada miner där inte.
men men, nu är det hur bra som helst! de flesta trodde aldrig att jag skulle klara ta hand om henne. men ni ser ju hur bra det gått? :D
min underbara bebis!


Kommentarer
Postat av: Sofia

tack för svaren. Du är en sjukt bra förebild för mig och många andra. .Dessutom verkar du vara en jättebra mamma. Du är guld värd. Ta hand om dig och Luna. kram:)

2013-02-27 @ 08:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0