TEARS JUST FALL

jahani.. sitter här vid datorn i min ensamhet och tänker på hur dum man varit som pratat med vissa människor.
att man ens va så dum att man började prata med just den personen för man visste att den skulle såra en.. och ja nu pratar jag om "vänner" som man tror sig vara jättebra, men som bara efter ett tag sticker. så irriterande. man blir ju så sårad oxå för den delen.. det är sjukligt.. att de ens finns såna människor som inte verkar ha hjärta alls? utan kan kasta ur sig vad som helst.. pinsamt att världen kan vara så idag.. uschuschsusch! idag har jag varit glad, ledsen, ensam, sårad, kär, lycklig. ja lite blandat. ena sekunden så älskar man ALLT. andra så vill man bara bort.
typiskt.. har förövrigt lite separationsångest med min bebismage. ibland vill jag bara ha bort den, men ibland är de så underbart.. om två månader så är magen verkligen BORTA.. men men, jag får ju ut världens finaste bebis iallafall! :) ah, nu ska jag packa kklaaart! ha det så där super bra. puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0