UT

tänkte gå ut nu. legat i sängen och konstant gråtit, +att jag somnade. och ja,man är som ett vrak när man vaknar upp. fick plötsligt ett sug på jubileumscider (alkoholfri) & glass elr nån godisbit. har druckit läsk en dag av alla jag va hos pappa. känner mig grym! och ätit glass, de är väl de enda. har försökt att trippa ner på det söta nu. men glass,det är bara ett måste asså.. så förbannat gott! så ska be mamma köra ner mig till Ica då jag har huvudvärk,känns som jag har feber, & är riktigt fet idag,vinglar fram,får ont i hela mig så fort jag går. ja,nu börjar man komma upp i höggravidsfaserna. wihow :) ska kolla film hela kvällen, mysa med iskall dricka, och glass trorjag. sen smsa med min fina bästavän som jag saknar ihjäl mig efter... ha de bra,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0