SVAR PÅ KOMMENTAR

Johanna: För de första: FAN VAD FEGA NI ÄR SOM SKRIVER ANONYMT, BARA ETT BEVIS PÅ ATT NI HAR DÅLIGT SJÄLVFÖRTROENDE OCH MÅSTE KLANKA NER PÅ ANDRA!!!!
För de andra: bara för man är ung och blir gravid, är man en Hora då? Har du/ni som skriver så sjukt elaka saker ens kollat upp va de betyder? En Hora är en person som säljer sin kropp. Har sex för pengar. Och det har Ellen veeeerkligen inte gjort.
Ni är så sjukt jävla avundsjuka för att Ellen, trots att hon är ung, blivit gravid, mognat och gått in i sin mammaroll redan nu.
Det bara skriker avundsjuka. NI ÄR PATETISKA..
För de tredje: ELLEN, TA INTE ÅT DIG, DOM ÄR AVUNDSJUKA OCH JÄVLIGT OALLMÄNBILDADE EFTERSOM DOM INTE VET VAD HORA BETYDER.. De är sjukt patetiska och pinsamma som inte vågar kommentera med sina namn utan är anonyma. Spara IP-nummer och fortsätter dom kommentera så anmäl till polisen. De var jag nära på att göra när jag fick elaka kommentarer.
Det är din blogg, du skriver om ditt liv, din graviditet hur mkt du vill. INGEN SKA TA IFRÅN DIG DIN LYCKA!! Massa kramar och kärlek till dig och din prinsessa i magen <3<3<3
svar: ÅÅH vad rätt du har på allting vännen!
blir så glad att någon verkligen förstår.
är så himla trött på folk som kommenterar anonymt, speciellt när de ibland kan kommentera TVÅ kommentarer med samma IP nr då de lådsas vara två helt olika personer, så tröga människor vi har på denna jord..
det är somsagt min blogg, jag skiter i vad folk tkr, men jag skriver vad jag vill ochgillar de inte det så är det fasiken att bara klicka ner den!
du är för toppen du vännen! PUSSAR OCH KRAMAR TILL DIG <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0