DANSA BONNE DANSA

ja, foooortfarande helt slut. varför ska man bli sjuk nu? nu när jag bara har två veckor kvar till bf? vfr? kanske är så att man behöver bli riktigt sjuk innan man ska föda? hoppas jag blir frisk nu i veckan så jag snart kan få träffa min lilla bebis. jag börjar bli otålig, alla kompisar skriver och frågar om det kommer någon bebis men näpp ingen bebis ännu ju.. någon som vet nåt riktigt bra att äta eller dricka när man är förskyld? jag dricker typ bara te med en massa honung i. men det borde finnas flera påhitt som funkar? bara att kasta in en kommentar om du har lust att hjälpa mig :) ahja,ligger förövrigt på sidan och plutten sparkar upp på mitt ena revben,vilket gör ont som f*n.. men på rygg kan jag inte ligga då det gör ont & jag blir yr! haha,yeahman.. ahja, bloggar snart igen! måste blogga minst 3 gånger till idag! puss


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har hört att vatten med citronsaft i ska hjälpa :) Men aldrig provat själv.

2012-09-11 @ 12:16:07
URL: http://hjarternio.blogspot.se
Postat av: Ida

Hej! Ett tips på te är att hacka en typ 2 cm stor bit av ingefära i några delar och sen hälla kokande vatten över. Låt dra i 2 min och lägg i en citron skiva eller pressa i citronsaft i. Sen tar du bort ingefärsbitarna. Häll i honung, och efter det är man som ny! :)

2012-09-11 @ 13:13:35
Postat av: Anonym

Ska du föda vaginalt (isf med vad för bedövning?) eller med kejsarsnitt? :)

2012-09-11 @ 16:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0