HÄHÄ

medans alla andra är ute och super sig fulla så ligger jag hemma och tar på min tjockismage, så mkt roligare än att göra bort sig & ha pinsamt fyllesex, springa runt och spy. visst festa tycker jag är jättekul, i måttliga mängder. men nu har jag verkligen inget sug efter party. igår hade jag det jättemysigt, bror,jessica&minonna kom ut, så jag,jessi,mamma&bebis gick en lååång promenad, riktigt skönt! sen tog vi en runda hem till lilla mormor. och sen har vi spelat kort, så himla mysigt. jag somnade så fort jag kröp ner haha, trött chey. vet inte riktigt vfr jag bloggar nu klockan 7 på morgonen? men jag vaknar nästan alltid en gång om nätterna. knäppt jöööö! haha, nu ska jag fortsätta drömma om allt kul kul. have fun, goodnight. :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej. Hittade din blogg av en slump och ville bara säga att du gör helt rätt och har en grym inställning! Nu är jag visserligen 20 så inte lika ung som du men fick barn för ett par veckor sen och när lillen (i ditt fall lillan) kommer så är det värt alla gravidkrämpor, alla vänner som försvann och allt annat man fått "offra". Kämpa på snart kommer hon :)

2012-09-02 @ 08:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0