svar

hejsan hejsan :)
just nu bor jag med min bror i ett hus. ska lägga upp bilder på hur allt ser ut inomhus men har varit för lat så har inte orkat. nej jag flyttade ite när jag fick veta att jag va gravid. bodde hos min mamma enda tills luna va 3 och en halv månad. har bott i Lessebo i snart en månad redan. hur jag har råd med allt? jo jag får ju barnbidrag, underhåll, mammapenning oså, och sammanlagt blir det ca 7000 någonting. och jag försöker alltid "lägga undan" lite pengar nu så jag har råd med barnvagnen vi beställt tex. jag & lunas pappa ska dela på priset har vi kommit överens om.
men jag klarar mig i stort sätt varje månad med den summan. visst, det går åt mycket pengar nu när det blir dags att betala hyran oså. men jag försöker hitta nåt sätt att tjäna in lite extra pengar. för de är aldrig fel! så pengar är verkligen inget problem :) någon mer fråga? så skriv bara på så svarar jag! åh tack! blir så glaaad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0