impossible

hejsan, just nu ligger jag i sängen i min one piece och bara myser med musik i lurarna. idag har jag inte gjort så mkt. imon ska jag väl bara fixa iordning. på söndag ska vi på namngivning. för lilla minonna! myyyyspys! nu väntar jag på att alla gäster ska åka så jag kan gå upp på balkongen & bara ta det lugnt. lyssna på hur otroligt tyst och lugnt det är ute. underbart! jag tror mitt lilla huvud liksom exploderar snart, fullt med tankar på allt och ingenting. jag oroar mig så mkt. tänker för mkt. & det är hemskt att känna denna känsla. hoppas allting blir bra snart. eller är det bara jag som stressar upp mig själv. ah, jag vet inte. skärpning ellen lilla. skriver alldeles snart, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0