hundrasextioett

idag har jag varit mamma i hela 161 dagar, det känns så himla underbart! för ett årsedan så var jag så himla rädd för att jag inte skulle klara detta. men jag har klarat det! och jag är så glad! hon gör mig så lycklig! min fina dotter!
jag förstår faktiskt inte varför folk klankar ner på unga mammor! om man är 14 eller 40, vad är det som gör att man är en dålig mamma som ung? jag tycker egentligen att det är lättare när man är ung. visst, man får inte festa osvosv, men jag klarar mig utan festerna vare helg. finns inget mysigare än att gosa med min bebis på en fredagskväll!
så till er alla unga mammor/gravida. hur jobbigt det än kan vara, så vet jag att ni alla klarar det! vi unga mammor är så himla bäst helt enkelt ;) puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0