HEJ FRÅN KÖTTBULLEN

ja men goddag. klckab är 18.20 och jag ligger/sitter i söngen. kollar på magen som får gosiga knuffar av mitt lilla barn!
mitt huvud är lite segt idag då jag mest varit inne. men har hunnit möblera om lite idag igen. pratade med en kompis förut hur tråkigt det va att gå hemma och inte göra någonting. då sa hon att hon trodde att bebis skulle komma om 2,5 vecka. hoppas hon har rätt ;-)
för har ganska tråkigt här hemma om dagarna. då jag inte är morgonpigg för fem öre just nu så kan jag ligga i sängen till 12.00 typ. jag har ingen skola, jag har inget att fixa just nu. (har egentligen en massa) men men. ska försöka ta mig in till växjö snart för att köpa de sista sakerna. det lär väl gå på ca 500 sen tror jag faktiskt att jag är klar en sålänge! :) så du är välkommen ut om 2 veckor :D ahja,ska fortsätta va social med världen innan jag lägger ifrån mig mobilen en timma elr två för att sätta mig ute och bli av med huvudvärken. ha det bra allihop så hörs vi senare, puss. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0