PANIK?!?

men hallå? vafan.. gått in och kollat en massa bloggar idag och kom på att det bara är 6 veckor kvar till bf.. och hon kan likagärna komma om 4? men jag är inte alls redo! jag har ju en massa kvar att fixa :o jag ser ju folk i v20 som typ har ALLT redan. jag har ju vagn,massa kläder och en massa småsaker,men det känns verkligen som om jag missat allting! haha.. men en viss jessica lugnade mig när vi pratade om det. liksom, skulle bebis komma så är det ju inte panik! men haha,vill ha allt klart endån :o så det blir väl att börja lite smått nu när vi åker hem! :d
jag bara lääängtar sååååå..


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej! Vilken vagn har du? :)

2012-08-16 @ 21:03:02
Postat av: Mamma, Mormor ch stolt

Lugn och fin min kära Prinsessa!
Du har ju fixat massor redan!
Resten fixar vi nästa vecka till lilla sessan! <3

2012-08-16 @ 22:55:57
Postat av: Mamma. Mormor och stolt

Ellen har en jättefin knallröd brio vagn till den lilla sessan!

2012-08-16 @ 23:03:15
Postat av: ACIRES - Fotograf i Skåne

Vad har du kvar att fixa? :)

2012-08-17 @ 19:27:06
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0