svar på en kommentar

johanna gustavsson ljungdahl: ditt inlägg " unga gravida"  var riktigt bra ! allt du skrev är total sanning. förstår inte varför folk ska ge en blickar för att man är ung & gravid. tror faktiskt en yngre tjej klarar av att ta hand om ett barn mer än en 45 årig kärring som är trött & sur hela tiden. barnen får nog en roligare uppväxt med en ung mamma.  jag har alltid sagt att innan jag är 27 ska jag ha fött minst två barn. för jag vill att mina barn ska ha det som min mamma & hennes barn haft det. bättre .
svar: ja, men eller hur. kände att jag behövde skriva lite så folket förstår.. kan bli så himla irriterad på människor som bara klagar och klarar på oss unga! men visst, du har rätt. tror det blir mkt roligare för barnen att ha föräldrar som har lite mera energi än en annan på 40 år kanske inte har. men det verkar ju inte folket förståååå..
ahja, vi är för jäkla bra som klarar dessa dumma personer som bara snackar strunt!! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna Ljungdahl

ohja! vi är bäst! :)

2012-08-19 @ 11:24:16
URL: http://jljungdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0