help:(

jag mår jättedåligt, enda sedan förlossningen har jag haft ett ständigt illamående som verkligen förstör min vardag, jag kan inte göra ett skit längre! ibland vågar man inte ens ut och gå för tanken träffar en att man kanske blir så illamående mitt i allt att man kräks. det är så jobbigt :( vet inte vad jag ska ta mig till.... det kan va stress/oro, järnbrist, urinvägsinfektion (jag har illamående som symptom på det japp)! och ja de kan va vad som :(
ikv har jag mått pest. tror jag börja gråta snart. år så yr och konstig att jag knappt vet vad jag heter vissa stunder... nån som känner ign sig?
jag får den känslan som ja, ni vet den i magen när ni är nervösa inför något? den känslan i magen, och illamående, yr ibland och hjärtat klappar fortare och jag blir jättesvettig.. någon som vet kanske? :(


Kommentarer
Postat av: Malin

Känner också så :(
Dock inte ända sedan saga föddes, me. Iallfall någon månad tillbaka.
Mår illa & vill kräka hela tiden. Kan det inte vara alls hormoner dom ska återställa sig?:/

2012-12-23 @ 23:40:16
URL: http://maaalinlind.blogg.se
Postat av: Anonym

mår oxå skit illa har gjort de iflera månader nästan 5månader dottern är 5 månader så nästanxsen hon föddes vissa dagarnkan jag inte göra nått och ibland mår jag ganska bra blir värre på kvällarna. Jag kan inte göra allt jag vill för är rädd för att kräkas, och dom senaste veckorna har jag oxå haft sjjkt ont i livmorden äggledarna typ där omkring så jag kan inte gå rakt. vet inte alls vad de beror på.

2012-12-24 @ 10:45:34
URL: http://lillahulken.blogg.se
Postat av: Awa

Jag hade så, berodde på att jag mådde psykiskt dåligt och bland annat järnbrist, lågt blodtryck. Be dem kolla upp det!

2012-12-24 @ 15:01:29
URL: http://awagardi.blogg.se
Postat av: Sara

Du kanske ska gå och snacka med någon? <3

Jag kände likadant innan jag va inlagd på bup fast i andra änden, jag var rädd att behöva gå på dass och va dålig :/, nu har ju jag inga barn....

Hoppas det löser sig!
Du kanske kan förknippa det med något som hände under förlossningen?

Kram

2012-12-25 @ 02:12:48
URL: http://livetenligtsara.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0