TACK!!!

åhhhh bloggläsare jag älskar dig! nu känner jag mig så otroligt lugn! du har räddat mig haha ;)

kommentar "JAG ÄR RÄDD" : Det är bara att ta det lugnt! Det kommer inte hända. Jag var också rädd, men sen tänkte jag igenom det hela och kon fram till att det är så mycket som tyder på att det inte alls kommer hända. Några bevis

1. Det är 3 dagar kvar och allt är som vanligt, ofta att det bara är 3 dagar kvar av jorden när inget har hänt än.

2. Mayakalendern (som sägs ta slut den 21a) räknar inte med skottåren, alltså skulle kalendern egentligen ta slut för flera månader sen. :)

3. Ingen forskare har sagt att det säkert kommer hända.

4. Man har hittat en annan mayakalender som visar att den inte tar slut 2012

5. NASA har sagt och lovat att det inte kommer och hända och att inget tyder på det.

6. I alla tider har man trott att jorden ska gå under vid olika tillfällen. Har den det? Nej.

Det var bara några.
Ingen vet när jorden går under. Men jag tror verkligen inte att den gör det på fredag. Då skulle man se tecken på det nu, eller för flera månader sen, men det har man inte gjort. ;)

Hoppas du känner dig lite lugnare nu.
Jättesöt dotter du har förresten!

God jul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0