TACKSAM

min julafton blev ite som vanligt. det va inte samma sak iår som förra. firade julafton igår istället. vi var fullt hus här, så mysigt att ha alla samlade! hur eller hur, så har min jul varit bra iaf. idag åkte vi tidigt till pappa, åt lite julmat, mumma! sen kollade vi julkalendern, sista avsnittet :(( sen blev de julklappsöppning. jag fick presentkort, justin bieber skiva med massa intervjuer. jag smälter varje gång jag hör han prata hahah. sen fick jag lite pengar av min fina pappa. luna fick presentkort och en liten leksak. osv! igår fick hon en massa smått och gott, matgrejer,presentkort,nalle,och sånt. sen fick hon ett babygym av sin pappa, som hon faktiskt tyckte va lite kul hehe :) tack för alla fina presenter❤
nu ska jag naaaana. har ont i magen, mår illa, konstigt? nääe.. ahja, godnatt & godjul :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0