ÅSKA

hejsan bloggis.
nu sitter jag i soffan i köket, nyss hemkommen från en tur med min vän linda. trevligt med lite snack och ett par fotografier vid stranden. härligt detdär! igår var det så äckligt fult väder att jag trodde jag skulle smälla av, det åskade. och jag menar inte bara lite blixter och dunder, utan hela huset SKAKADE! så mkt som det åskade.. det va helt sjukt. jag låg i sängen och skakade, tillslut bad jag mamma komma och hämta mig, ja jag är livrädd för åska. det är så obehagligt, kan inte förstå hur folk tkr om åskan? vad tänker ni med, usch!
jag vaknade vid 8 tiden och smög in till min säng och somnade om, vaknade vid 11 och åkte till mormor och morfar, där lillebror klippte gräset och jag duschade, mamma fixade lite osv. sen satte jag mig ner och drack en godisdricka, den på bilden. helt supergod är den! kände mig fräschare än aldrig förr när jag duschat och satt utan smink, myyyyyyys. fixade mig lite sen drog vi hem, och käkade lite på morells. sen har jag legat helt slut i sängen, vädret gjorde mig seg. varit helt slut!
hoppas inte det åskar ikväll igen, det FÅÅÅÅR inte :'(
HAHAAH..
ahja, nu ska jag gå och lägga mig i sängen framför film och lite gottis, trrroorr jag?
ahja, vi hörs imorgon.
hoppas FASIKEN blogg.se fixar deras mobilapp snart någongång! får bokstavligen daaaaaaaaaaaaaamp.
aja, ha det bra. pusssoussspssusu

Kommentarer
Postat av: emelie

Har du testat att ta bort appen från mobilen och sen ladda ner den igen?
Det står att man kan göra så på informationen på appstore om appen inte fungerar som den ska :)

2012-07-08 @ 20:24:09
URL: http://www.ea-fjord.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0