FÖRLÅT

idag har jag haft fullt upp.. vaknade vid elvatiden,käkade frulle,sen har jag kollat på film och bara slappat,drog och käkade på morells,sen blev de färjestaden med mamma,Jocke,alex&elwira. vi gick in på köpcentret,sen lämnade vi Jocke,och sen ennu mera köpcenter. jag köpte lite på rean, en kofta, ett par byxor, ett linne, två blusar, en bh, oså. svinbilligt! råkade ut för ett blodtrycksfall idag igen, och efter det har jag mått svindåligt. mått illa och haft ont, nu ligger jag i sängen och mår illa. börjar fundera på va som är felet? ska iaf till bm på måndag för glykosbehandling & bmbesök. hoppas hon vet svaret. aja,nu ska jag sova då jag verkligen är jättetrött och lite deppig i humöret. så ha de. pöss godnatt!


Kommentarer
Postat av: johana

Vad är ett blodtrycksfall ? :)

2012-07-28 @ 00:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0