HUVUDVÄRK USCH!

legat inne hela dagen med huvudvärk. de hela började vid 12 tiden? skulle lägga mig ner i sängen och blev jätte yr och mådde lite illa. det va typ 40 grader inne så jag reste mig upp & gick och öppnade dörren,då blev jag jätteyr och de blev svart för ögonen, började kallsvettas och så. så jag la mig ner i sängen och legat där sen dess, jo jag lyckades pallra mig upp för att gå och kissa typ var tionde minut! nu känner jag att jag måste gå och äta nåt, inte ätit sen klockan 1. här får ni en fin bild på min middag som mamma och de hade med sig från resturangen. pösssssar!


Kommentarer
Postat av: lisaberg

tycker du är helt underbar vilken stark tjej du är!
hoppas allt kommer gå bra! :)
kram

2012-07-23 @ 13:01:50
URL: http://liisaberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0