MIN FINA BEBISMAGE


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Känner du någon dag att de känns som att du inte är redo för dehär.. Jag kan känna ena dagen att jag inte tror att jag kommer klara dehär.. Andra dagen känner jag att jag är så redo jag kan bli.. Känns jätte jobbigt att känna så.. Jag har världens finaste kille och dehär är allt jag drömt om.. Men ibland känns de som att jag inte kommer klara av de.. Kramar, du är jätte stark :)

2012-07-12 @ 13:09:01
Postat av: Hilma

Kom på de att tänk alla som trodde att du fejkade din mage, undrar vad dom tänker nu?
Och ville bara säga att du är grymt söt Ellen! Kram :)

2012-07-12 @ 13:55:48
Postat av: Emelie

Åhh vilken fin mage! Vill också ha ^^
Tänkte på en sak, när började din mamma vänja sig vid och acceptera att du faktiskt var med barn och skulle behålla din lilla tjej? :)

2012-07-12 @ 22:45:48
URL: http://ea-fjord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0