PÅ TÅGET.

sitter på tåget hemåt, och det känns ärligt som om någon typ gått bort, känner mig jättedeppig. just nu vill jag bara gråta? åh. känns hemskt dehär :( satt förut och tänkte på alla vänner jag förlorat under dessa 7månader som gravid. har kanske Max 20 vänner som verkligen bryr sig om mig. tycker de är så trist att man sticker pga att jag helt plötsligt ska bli mamma. okej det kanske skrämmer er, men endån. fast de har inte bara varit nackdelar, utan jag har funnit många andra fina vänner som jag har nåt gemensamt med. härligt det ju. aja, snart är snuffen hos mamma <3


Kommentarer
Postat av: elina

Förstår mig inte på hur vänner kan försvinna! ingen av mins gjorde det

2012-07-16 @ 17:44:51
URL: http://elinaadele.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0