svar på kommentarer.

hon: Så fin mage :)
Längtar tills jag börjar ha en mer synlig graviditetsmage också :)
svar: aw, tackartackar! ja men vänta tills runt vecka 28-29 då blir den större! :D
 
linnea l: Aw fin mage! Gud vad jag kan sakna min gravid mage när man ser folk som är med barn. Jag var själv ung när jag fick min son, 16 år när jag blev gravid. Ensamstående då pappan inte ville ha med oss att göra. Men allt gick bra ändå :) Så håll huvudet högt och bevis att dom som tvivlar på dig har fel! Lycka till!
svar: hihi tackar. jag kan förstå det, de är så mysigt med min bebismage, hehe. men vill just nu bara ha ut henne! åh, starkt gjort av dig! då vet du ungefär vad jag går igenom nu..
tack så mkt :)
 
rebecca: Å vilken fin rund mage du har :)
svar: tack! :D
 
elin: Starkt av dig att få barn nu! Önskar er lycka till!
tack så mkt!
 
anonym: har läst din blogg ett bra tag och jag måste erkänna att jag blev ganska chockad när jag såg att du skulle bli mamma men sen så började jag tänka i andra banor och insåg att det måste vara sjukt härligt att gå runt och verkligen ha en bebis i magen! ska verkligen bli otroligt spännande att fortsätta läsa din blogg och jag önskar dig all lycka till vid förlossningen och efter! tror verkligen att du kommer bli en hur bra mamma som helst! kram
hehe ojsan, ja visst. är van vid folk som blir chockade ;) det är sjukt underbart! man är liksom aldrig ensam, och kärleken man redan känner är extrem, skulle inte byta ut detta mot någonting i livet!
tack så himla mkt, kram!
 
emelie: Har du testat att ta bort appen från mobilen och sen ladda ner den igen?
Det står att man kan göra så på informationen på appstore om appen inte fungerar som den ska :)
svar: har tyvärr provat :( men den slutade funka när blogg.se gjorde om sin blogg här.. men hoppas den funkar snart igen! :)
 
iingetnamn (hanna): Den blåa har jag! Superfin & superskön :d
haha jaa :d
 
rebecca: fin mage! =) man blir sugen på att skaffa barn med se så mysigt ut med stor mage med ett lite liv i =)
svar: tack! :) kan förstå att du blir sugen! det är mysigt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0