VÄXTVÄRK WIHO

älska att ha växtvärk i benen,haha åh. det är nog efter den otroligt "raska" promenaden jag och mami tog idag. vi gick från stugan upp till macken och sen hem. de tog drygt en timma (jaja mitt fel eftrsom jag inte går i samma snabba tempo) hahah!! men men,hyrde iaf en film. sen blev det att vara barnvakt i ett par timmar,gav barnen kvällsmat och sen fick dom kolla film innan dom skulle nana. då passade jag på att kolla min film jag hyrde, åh grym film,verkligen! den va verkligen toppenbra! så ett tips till er som gillar kärleksfilmer,kollaaaa! haha :D låg och log hela slutet av filmen,haha. ja jag tycker om såna filmer,vadådå? sen kom mor och de andra hem så då satte jag mig och pratde lite med henne. tackar gud för mamma,hon är grymt bra att prata med. tackar gud för min pappa, då han med är förjäkla bra. tackar gud för min familj överhuvudtaget. aja,nu ligger jag i sägen och bebis snurrar runt i heeeela magen, lilla buse. ska försöka sova nu iaf,vi hörs imon :) pussar på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0