AUUTTCCHH

HEJAAN, idag har jag varit väldigt upptagen. skolan - cabaré övning hela dagen, jag och emelie satt ute i de fina vädret efter lunch, så underbart. pratade om massa sommar och så, underbar är hon. efter skolan så drog jag hem, efter ca en timmaas väntan på uno så kom jag hem tillslut! :) jag lagade mat, sen efter blev det glass & hallon, mummmms. somnade även till i sängen ca 20 minuter. pratat lite med mamma, nu ligger jag i sängen och ska snart sova. heeeeelt slut! men nu är de så att lillan sparkar på mig + på revbenen&blåsan, och de är inte lika mysigt :/ HAHAHA.. imorgon blir de upp tidigt, fixa, sen skolan, städa skåpet snabbt, sen dra till cabarén. på kvällen ska dom visa upp, klockan 6 trorjag! så det blir eboda heeeeela långa dagen. kommer inte hem förens halv nio nio.. då blir det springa upp till min käraste saknade storebror & hans lilla tjockis :* saknade jäklar.. snart blir jag faster oxå! kom ut bebis lilla :') hihi..
aja, vi hörs imon? ha de bra, pussar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0