BARNVAGN!

förlåt för dålig bloggning,men igår var de så att jag,mamma,alexander&elwira åkte till Växjö redan vid två tiden. jag skulle på 2 möten, först blev det lite stan, jag kollade på lite bebiskläder, skitsöta klänningar där! sen vid fem drog vi till älmhult, ja gissa vad jag skulle göra där? jo, hämta en barnvagn! betalade den helt själv, den va riktigt fin för just de priset! kastar upp en bild här som ni kan se :) nu ska jag fortsätta sova lite eller något, ganska sliten jag. ont i huvudet som aldrig förr, men tog alvedon nyss så hoppas det blir bra :)
vi hörs och ses, pussar:)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan! Hittade din blogg via http://www.gravidbloggar.se/ =) Stort grattis och lycka till nu med allt ! Vilket datum är det beräknat? =)



Mvh Elin

2012-06-05 @ 11:38:39
URL: http://elinodegard.blogspot.se
Postat av: Malin

Bästa sötaste och älskade Ellen!

Vagnen är såååå fin och Lilla Sessan kommer att få åka många härliga mil i den! <3

2012-06-05 @ 16:59:25
Postat av: Angelica

Volken fin vagn du köpt Ellen en sån hade jag velat ha om jag fått barn nu.

2012-06-05 @ 20:11:30
Postat av: Vill helst va anonym..

Hej Ellen!

Jag "beundrar" de du går igenom just nu!

Jag tycker att du är stark som bara rullar på liksom!



Men jag har några frågor:

* Du har ju hästar, Kommer du fortsätta rida när du har fått din dotter?

*Kommer din dotter få pröva rida?

*Vill du ha fler barn?

*Har du funderat ut nårga namn?



Snälla svara på domma i bloggen!



Ha de jätte bra!

Kram , ja vill va anonym.

Men jag vet att du vet vem jag är^^

2012-06-05 @ 22:09:29
Postat av: mimmi

Ellen, man ska icke äta alvedon om man är gravid. Prata med barnmorskan om det. Vad jag hört iaf! Alla lycka! (:

2012-06-07 @ 21:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0