bästis kommenterar

åh, min älskade bästavän! satt och log hur länge som helst när jag läste texten, så jävla bra är du!
du är den mest underbara och snällaste människa jag har träffat, och just den människan fick jag äran att träffa, som till och med blev min allra bästavän. gud, vad hade jag gjort utan dig? utan ällen, ingen ämely u know. kommer aldrig glömma de undarbara tiderna förra året, när vi var nästan varje dag, har aldrig haft så roligt i hela mitt satans liv förut. det var lätt den bästa tiden! kan jag lova alla er som läser detta.
och du ellen, jag kommer ihåg när du skulle börja i min klass. jag var säkert lika nervös som dig, jag visste vilken fantastisk tjej du var. så jag kände på mig att det skulle bli du&jag mot världen så småningom. och det blev det! den dagen var nog den bästa dagen i mitt liv, och förstås när du sa att jag skulle bli pappa med;) aw, vår fina dotter! ellerhur?
& du, vi kommer aldrig tappa kontakten! aldrig. vi ska ses som fan i sommar, flera ggr i veckan. och fan om vi inte håller kontakten till döden skiljer oss åt, då ska jag fan dö i förtid. men nej, det är klart som fan vi gör det! jag ska komma varje dag och hälsa på dig och vår fina dotter, lovar!
jag skulle aldrig klara mig utan dig, alla svåra tider som både du & jag har haft under dessa 570 dagarna, så har vi alltid klarat det tillsammans. hur jobbigt och svårt det ens har varit, så fixar vi det.
jag kan inte ens beskriva hur jävla mycket du betyder för mig.. har aldrig haft en bättre vän än dig. du är verkligen världens bästa vän!
& jag älskar dig, ellen jörgensen❤
svar: utan dig hade jag inte varit den personen jag är idag, våra stunder kommer alltid finnas kvar i mitt minne, sitter här uppe och bara tänker framåt, i sommar, hur underbart kommer inte det bli?! kan inte med ord beskriva hur satans roligt det kommer bli! jag kommer komma till dig så ofta! och du är välkommen hit ju, bara ca 20 minuter ifrån varandra, hur bra låter inte det!??! tillochmed närmare än på fastlandet, hiho :') du & jag, mysiga sommarkvällar vid stranden, ben&jerrys, prat prat prat prat, helt underbart. fast du får räkna med att jag kanske är tjock i sommar, men det hindrar inte oss för att hitta på busiga saker? HEHEHEH kom ihåg, att jag kommer alltid vara samma person mot dig, kommer nog aldrig i hela mitt liv bli tråkig mot dig, tänk när vi är typ 80? sitter och pratar gamla dagar, hahaha ser det framför oss! du & jag på en parkbänk, hahaha ååååh så typiskt oss två.
hihi, ja tänk dig snart blir vi föräldrar! :D hade aldrig i hela mitt liv klarat detta utan dig.
du är väääääääääärldens bästa, tack för du finns vännen.
GLÖM ALDRIG BORT ATT JAG ÄLSKAR DIG
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0