DROPINTHEOCEAN

hejsan, sitter just nu i bilen påväg hem från löttorp, lyssnar på lite musik & tänker på gamla saker, och försöker planera min sommar lite, den kommer ju bli sådär awesome! åhåh. igår drog jag & lillebror ut på byn & träffade min fina underbara vän michelle :* så vi satt & pratade ett par timmar innan bror&jag begav oss hemåt, trevligt hade vi iallafall! :) och om 2 veckor är man där uppe igen, så underbart! jag längtar faktiskt lite smått! åh, jag kan inte sluta tänka på hur underbar denna sommaren kommer bli!!! jag trodde först att den skulle bli jättetråkig eftersom jag kommer vara gravid i sommar oxå! men nej, det kommer bli så kul! massa fina vänner, och mera tid med min mamma, mina syskon, det blir liksom en helt annan grej än på landet, vill jag till Ica så kan jag nu bara gå & slipper slösa pengar på att kunna ta mig dit, vill jag åka iväg så finns det bussar nästan hela tiden, mjammi. emelie kommer finnas 20 minuter ifrån mig, michelle kommer finnas ca 10 minuter ifrån mig, linda kommer vara på böda, och en massvis mera fina vänner.. jag är så glad nu, riktigt happy. eric & jessica kommer förmodligen upp med lillbebisen :') så jag får gulligulla lite med den och längta ennu mera efter min egna. aja, det kommer bli TOPPEN! :*


Kommentarer
Postat av: Linda Nydén

Jag kommer umgås massa med dig när jag är ledig. Mys! Love u <3

2012-06-04 @ 15:35:55
URL: http://lifearchive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0