HELL YEAH

hejsan, gårdagen stod ut med kalas, 70 årskalas. blev mat i flera lass och tillslut kändes det som om man skulle rulla fram. hade mys mys med mina kusiner, ebba,jacob&simon. vi spelar plump&det va typ första gången jag körde det, och så skillnad var jag så jag vann. hm, nybörjartur som jacob sa.. haha :) tillslut tryckte vi i oss lite tårta, sen runt halv elvatiden så drog jag hem, helt slut ärligt. så kröp direkt ner i sängen och somnade efter ett tag. idag vaknade jag redan vid 7, haha jag trodde vi hade sommarlov & att man ska sova länge då. men nepp! dags att bli en riktig morgonmänniska nu om jag ska bli mamma, mina sovvanor lär ju inte bli likadana, men lilla prinsessan är duktig på att väcka mig tidigt med ett par sparkar! så mysigt :) nu iaf är jag i bilen påväg hem, vi ska upp till Öland på tisdag igen. ahja, ska fixa lite ikv sen duschar jag väl oxå, vi hörs senare förhoppningsvis :) ha det gått, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0