ÖLAND.

hejsan alla glada läsare, ligger just nu i min gosiga säng på öland, känner mig ganska liten i den ): haha. mycket mysigt! de blir toppen i sommar. fast brorsan lär väl säkert oxå vilja sova i den.. hmm.. vi får väl ha schema ;) haha! jag & två grabbar i stugan blir de, låter toppen faktiskt. längtar så mycket efter sommarlovet. om 13 dagar har jag sommarlov, känns overkligt. att om bara 13 dagar har jag gått ut nian, herregud de känns som att de va igår jag började sjuan, känns som igår jag bytte skola, de är sjukligt. tiden har bara flugit förbi! och nu är vi i målet. de känns jobbigt att säga hejdå till vissa.. men jag vet en vän som jag kommer hålla kontakten med, och de är
min allra bästa vän. henne klarar jag mig seriöst inte utan :0 så nu tar vi en dag i taget Ellen, snart är vi i mål. ha det bra, puss. :)


Kommentarer
Postat av: ebba

Kan jag inte få ta kort på dig och din mage i sommar??? :)

2012-06-02 @ 18:19:16
URL: http://cutething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0