SCREAM

hejsan bloggen.
idag har mitt hmör verkligen spökat med mig.. morrrrrr
har varit sur, glad, irriterad, ledsen, sårad osvosv. det har varit ganska jobbigt idag, men jag försöker verkligen se framåt. känner mig ganska ensam, lite vilsen.
känns som om jag förlorar fler och flera vänner för varje dag som går, folk lämnar mig som om det vore roligt.
jag saknar kärlek, den där fina relationen. att kunna skratta med nån och veta att de är på riktigt!
att se honom och bli varm i kroppen varje gång. det där speciella pirret, åh vad jag saknar det..
where are you my love?
jag vet att jag klarar mig utan kärlek, men om han finns där ute, och om han dyker upp och visar sig vara bra, då kanske det vore nåt att satsa på? även om de är mkt tankar osv nu, så saknar jag famnen att gosa ner sig i. nån att pussa på, hålla i handen, någon man kan ligga och kolla på när han sover.
ååååh, vad jag saaaknar.
men NOG om kärlek och skit som jag saknar.
nu sitter jag i min stuga och lyssnar på musik.
tänker lite.
måste förövrigt till stan snart.
köpa lite saker till mig själv & bebban.
13 veckor kvar.. 13 hela veckor, tiden flyger fram. älskade lilla barn, mamma längtar efter dig!
aja, nu ska jag krypa ner i nått mysigt plagg, sen in till mamma en runda, sen sova lite hade jag tänkt.
ha det superbra så hörs vi, pyssssssss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0