SUNDAY

söndag, hejsan. jag har huvudvärk & mår allt för dåligt. ligger nu i sängen, ska upp och ta alvedon,sen duscha,och gå hit igen. är extremt trött hallå? hahaha. ligger och taggar den sista skolveckan, imon händer väl inget, tis, cabaré hela dagen, onsdag cabaré trorjag, torsdag ska jag på student! fredag skolavslutning! :) snacka om underbart? ohja.. ska passa på att njuta av mina sista dagar i klass 9d, i bjurbäck, i emmaboda. fast ja, jag lär ju plugga upp mitt sen när bebis är här och alla andra går på gymnasiet, tar lite paus från skolan och myser med en bebis istället :') låter så mycket roligare! ha det jätte jätte bra så skriver jag sen, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0