SVAR PÅ KOMMENTAR

lisa.p:
hej ellen! bara så du vet tycker jag du gör helt rätt! och jag fattar inte alla dumma som kommentera för fan du är en fin gravid kvinna, herregud blir så arg på dom...dom kan ta sej i röven! jag hoppas allt går bra! jag tror du kommer bli en riktigt bra mamma att att din lilla bebis kommer bli så fin så! ha det bra:)

svar: aww, blir så grymt glad av att höra! sån tur jag har lärt mig att bara skratta åt dom, första elaka kommentaren va riktigt jobbigt men jag har alltid varit så himla stark så jag har helt enkelt bara struntat i de :) hihi tack så mycket, jag hoppas! allt kmr bli så bra! ha de bra:)


Kommentarer
Postat av: Emelie - 20år och blivande 3-barnsmorsa!

Hittade dig via gravidbloggar.se , när har du bf? =)

2012-06-05 @ 02:22:52
URL: http://mammatillebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0