svar på kommentar

madelene: Hejsan, hittade nyss hit och kika igenom din blogg lite ;p Ja undrar hur de kommer sig att killen inte är med i bilden? Är också ensam och har varit de från första början.. Inge kul :/
svar: hejsan du, jadu hur det kommer sig.. han ville helt enkelt inte bli pappa, & jag kan förstå att han är rädd.. men nu börjar det ljusna lite faktiskt. åh det är jobbigt, kan förstå hur du känner dig.. ingen kontakt alls? hade bra kram på dig!

johanna: Det är som du säger Ellen:) den värktablett man inte får äta är Ipren. Resten ska vara ok. Dom flesta iaf :) jag knaprar Alvedon så det står härja till och det verkar inte ha gett någon skada haha.. Plus att dom gav mig Alvedon och panodil på sjukhuset och det hade dom ju inte gjort om det vart skadligt ;)
svar: haha ja men precis, har med hört att ipren är den man inte ska äta, jag hade nog inte överlevt utan alvedon! haha :) nej men precis! :d


Kommentarer
Postat av: Madelene

sv: Skönt att de börjar bli bättre iaf :) blev de för oss också ett tag (trodde jag) sen stack han igen.. Har gett han så många chanser men senast för 2 veckor sen när vi skulle på köns-UL i stockholm så sket han i att dyka upp, han varken svara på sms eller när jag ringde och de va droppen för min del.. Så jag skickade ett sista sms till honom och bad han dra o aldrig mer höra av sig. Verkligen tråkigt att vissa killar ska vara så.. :/ Så just nu har vi ingen kontakt alls och jag kommer inte höra av mig till honom iaf, utan han får komma till mig. För Nellie's skull så hoppas jag att han inser vad han håller på med

2012-06-09 @ 20:05:47
URL: http://mkvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0