SVAR PÅ KOMMENTARER!

elin: Hej hej =) jag följer dig på gravidbloggar.se och tycker om din blogg =) Jag är också gravid och berkäknat datum är 14 juli. när ska du ha? =)
mvh Elin
svar: hejsan, åh tack så mycket :) inte långt kvar nu ju! härligt! jag är beräknad den 28 september :)
lycka till, kram.
 
anonym: varför lägg du inte upp magbilder :)
svar: hade det fullt upp ett tag där men nu är de ett par nya magbilder uppe iaf!
 
cuisette: Känner igen det där! Knaprar Novalucol för fullt här hemma. :/ Hoppas du blir bättre snart!
svar: jaha, nu är det över iallafall! :D hoppas inte det kommer tillbaka..
 
hanna: sååå mysig mage du har! :3
svar: tack duuuuu! :D
 
frida: wiiiiie, hör av dig när din lilla bebis har kommit :*
svar: klaaart vännen <3
 
emelie:så det är inte bara min blogg-app som inte funkar då, jag trodde bara det var min blogg som plötsligt gett upp på appen. (;
svar: ne usch jag är så förbannad :o vill ha tillbaka appen! åh, hoppas dom fixar de snart :D
 
mamma: Javisst lät det väl mysigt med förlossning mitt hjärta!? Jag ska finnas där för dej när lillan föds! Jag ska stötta och coacha dej hela vägen fram och du kommer inte att vara ensam så mycket!
svar: ja visst, lite nervöst nu redan.. du & jag är det ju mamma!
bäst är du, puss loveyou <3
 
madelene: bry dig inte om vad andra säger och tycker! Du är stark och modig som vågar stå upp för dig själv, du kommer få en underbar unge och de viktigaste är att du tror på dig själv<3 massa kramar!
svar: ne usch, skit i dom, de är korkade nog som ens lägger nån energi på att försöka trycka ner mig :d
aw, jaa... kraaaam <3
 
elin: Har lite frågor.
1. Vet du vad det blir för kön?
2. Har du några namnförlag?
svar: 1: ja en flicka.
2. minea :)
 
anonym: Vilken fin header du har! Du bloggar jättebra också tycker jag. Har följt dig ett tag och kommer fortsätta med det!
svar: åååh, taaack! så glad jag blir.
 
anonym: grattis till att ha blivit faster! :)
svar: tack :D
 
elina: hun gammal är din bror : )
svar:han är född 92, allså 20 år fyller han iår.
 
lotta: Undrar oxå hur gammal bror din är?
Du ser äldre ut än honom :)
svar: haha, han är 92a. alltså 4 år äldre än mig :)
han ser äldre ut än mig irl, de loooooovar jag dig! haha :)
 
diana: så söt du är!<3
svar: tack du med plutte <3
 
emma: Så fin! (:
svar: tack, du med :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

då är ni 2 unga föräldrar i familjen ;)

2012-06-27 @ 15:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0