svar på kommentar

anonym: är de många som har tagit kontaktmed dig sen folk fick veta att du var gravid och vänner på din skola som lägger till dig som vän på olika hemsidor. Så var det för mig iallfall rätt störande.
svar: hej anonymous! jadu, ja det var det verkligen och folk lägger till mig hela tiden, har kanske fått ca 150-200 vänförfrågningar på facebook, accepterat en del men långt ifrån alla & folk addar mig som gamar fortfarande.
sen har man ju märkt på Instagram, ett bildprogram för iPhone. där är det jättemånga som följer och vill följa.
lite störande kan det vara, men men. thats life :)

Nina Licina: Har du kommit på några tjej namn? :)
Din blogg äggggggger btw! kram
svar: Hej ninis :) jag har ett par namn, men ett tjejnamn som jag fastnat för, och det är Minea.
men det kan ju alltid ändra sig :) aw, tack gullig du är! kramis


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vet lärarna på skolan om det än? :)

Lycka till med bebisen fina du!

2012-05-05 @ 19:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0