FYFARAO:(

att må såhär illa måste få va förbjudet... det kom igår runt halv fem och sitter fortfarande i.. trodde att de va magsjukan, men då borde jag egentligen spytt för längesedan?
(nu kommer mycket info så läs inte om ni inte vill)... det kan vara mensen oxå. mitt avslag slutade 2 veckor efter förlossning. sen hade jag uppehåll i 3 veckor. och nu i veckan åkte jag på denna satans mens! jag som trodde jag skulle slippa den.. men iaf, det kan va pga den jag mår illa. hata mens blä!
haha förlåt för så mycket onödig information men det är naturliga saker att prata om! jajemen, ska nog krypa ner bredvid min halvsovande tjej. jag har sovit ifatt dessa timmar jag missat nu känner jag. GALET SKÖNT!
jaja, nu ska jag avsluta här. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0