SVAR TILL EMILIA

hejj jag är en tjej på 16 år och tror att jag är redo för barn vill verkligen ha ett barn.. kan du inte skriva lite till mig hur det är hur fixar du skolan och hur ser du ut nu efter graviditeten hur ont gjorde det har så många frågor snälla snäll svara

svar: hej, tror du det så visst, bara till att skaffa en bebis om du känner dig redo och kan tänka dig ta ett stort ansvar. jag hann precis sluta nian, så jag började aldrig ettan. så nu tänkte jag plugga upp lite betyg och sen börja gymnasiet med dom som är 97or. skolan går alltid att fixa! jadu hur jag ser ut nu? man har ju absolut INTE samma kropp som förut. lite bristningar har man ju fått, men dom bleks ju. och om det gjorde ont? ja, klart det gjorde ont. en stor bebis ska ju ut!! haha.. fråga på om du behöver fler svar, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0