ASSÅ USCH!

fortsätt kalla mig hora, fortsätt klaga på mig och säg att det är idioti att skaffa barn som 16, fortsätt säg att jag är en dålig mamma. fortsätt tryck ner mig. men det lär inte göra dig ett skit manligare! och jag bryr mig inte ett skit! för jag har stått emot så himla mkt skit ubder graviditeten,så sjukt jävla nertryckt har jag blivit. men nu har jag min dotter här, och jg skiter fullständigt i er som bara vill krossa mig. kämpa på, men ni kommer inte lyckas. för jag är så himla stark! och det vet jag!


Kommentarer
Postat av: linnea sl

ellen, du vet vart jag finns!
bara att ringa/skriva om det är något <3

2012-10-26 @ 20:38:58
URL: http://llinneasl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0