BRUM

 
kastar upp en ful gammal bild jag tog i våras.
idag är det fredag, jag mår bajsdåligt. är typ jättehängig och trött. men men, jag ska snart rulla bort till köket för att göra lite mat. och ne såklart ska jag ju inte rulla. ha-ha. det hade ni tyckt varit roligt vaaaa? ne usch fy vilken syn. hahah! allt går superbra med luna, hon växer som hon ska, hon äter som hon ska, och sover bra oså. duktiga lilla flicka! :) imorgon ska hon förmodligen på sin första folkracetävling, men ja, hon lär ju bara sova. haha! ska iaf heja på bröderna som ska köra. kulkul! :) ahja, nu ska jag inte tjata mera. måste springa och byta amningsinlägg för jag läcker ju som en KOSSA! b-o-k-s-t-a-v-l-i-g-t  talat alltså. det är härligt :) ha det bra, skriver senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0