DU ÄR LYCKA!

ligger i sängen och lyssnar på musik i hörlurarna, min lilla skatt ligger i vagnen bredvid och drömmer. kan ibland inte förstå att hon är min, min dotter! att två människor tillsammans kan skapa något så himla fint, något så vackert. liksom, tårarna rullar ner för mina kinder när jag tänker efter, jag är så himla lycklig med henne, så lycklig som har henne. jag som trodde att det bästa som fanns va att vara kär, men detta är fan inte ens i närheten. detta är den bästa jäkla känsla jag någonsin känt. jag behöver bara kolla på dig och då blir jag glad. att vakna upp bredvid dig varje morgon är så underbart.
jag har världens finaste bebis.
jag ska skydda henne från allt ont, jag ska vara hennes bästavän.
du är riktig lycka för mig hjärtat.
mamma ÄLSKAR dig luna. ❤❤❤


Kommentarer
Postat av: louise

fin blogg!

2012-10-19 @ 20:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0