DUMMA MIG.

det ser ut som om jag inte kan svara på era kommentarer idag heller :( har världens huvudvärk och tror jag börjar bli sjuk. känner mig verkligen helt jäkla lost i huvudet. hallå? Ellen? vad händer? kan ju bara säga er att de är ett otroligt jobb med barn ;) även när dom sover så är det ett himla jobb! men men, det är de bästa val jag nånsin gjort! min fina flicka! det är dig jag kämpar för.
jaha, idag har vi varit på bvc, hon hade gått upp fint! efter så gick vi och tog ut pengar, är skyldig min bror/jessica pengar & sen betalade jag tillbaka allt som jag va skyldig mamma! så det känns skönt! drog in på ica och köpte våtservetter och amningsinlägg (mina är sluuuuuuut!!) ahja. sen åkte vi hem till lilla vida! caroline&theo var här förut, och tack till alla er som gav luna den jättefina klänningen och tightsen! hon kommer bli supersöt i det till jul! :D
nu ligger jag i sängen på mage, gud vad jag saknat att ligga på magen. det va nästan de första jag gjorde på bb, kasta mig på mage, okej ite precis kastade mig med tanke på den värken jag hade i kroppen dagarna efter. världens träningsvärk! men de blir ju så efter en förlossning! :) ahja, nu ska jag krypa ner och drömma bredvid min tös! puss :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hon kommer bli så fin.... Jätte fin flicka du har. De tyckte Theo oxå:) Tack för titten....

2012-10-24 @ 21:41:11
Postat av: Angelica

Varsågod!!! Hörde Theo var så go med henne!

2012-10-25 @ 21:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0