FREDAG...

hejsan, hittade äntligen lite tid att blogga. luna ligger och sover efter ett mysigt bad & lite käk på det. igår kväll var hon lite sur, men tillslut somnade hon och vaknade vid 4 tiden för att äta. mammas duktiga tjejj!
igår åkte jag ju hem från bb, kan ju säga att det va galet skönt att få komma hem igen. jag hamnade ju somsagt på bblätt efter förlossningen (man är mera självständig där typ), det va jätteskönt och jättetrevlig personal och man stötte ju på ett par andra nyblivna mammor. trevligt :)
så igår packade jag ihop alla mina saker, och så kom mamma och hämtade oss. prinsessan sov hela vägen hem, gulleplutt! mormor och morfar var ute en runda och hälsade på. så trevligt!
idag har jag fixat ihop på rummet och fått ihop det sista. nu tänkte jag ta och göra mig lite mat! sen får vi se vad som händer, känner att jag fortfarande är helt virrig i huvudet, hahah. så någon förlossningsberättelse kommer nog inte ännu, även fast den gick fort och jag nästan minns allt så orkar jag bara inte skriva, måste skriva perfekt vettu! ;)! jag kom in och fick CTG vid 19.50 och ca 20.20 undersökte hon mig och då var jag 8cm öppen, sen klockan 22.16 var min fina ute. måste bara säga att förlossningen va jättefin och jag hade världens bästa stöd som pratade med mig och sa att jag var duktig osv, världens bästa mamma och jessica.
tack för ni ville vara med<3
nu ska jag göra mat, kanske bloggar lite senare. är trötter, hehe men men det är så första tiden som mamma ;)
ha det SUUUUUUUPERDUUUUPER allihopa. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Särskilt på matten i tisdags var det trevlig personal :-))

2012-10-12 @ 18:21:11
Postat av: Angelica

Natten såklart!!

2012-10-12 @ 18:28:58
Postat av: Evelina

Jag blir helt tårögd när du skriver "mammas fina tjej", du är liksom mamma nu ju! :)♥
Snusa lite bäbis åt mig!
KRAM

2012-10-13 @ 18:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0