HÅRD SOM BETONG.

brist på rubrik, lyssnar på musik och snappade upp det första jag hörde. ja men så kan man ju också göra ellen.
idag har jag verkligen inte varit på humör för bloggen. då mitt humör spökat rejält. började med att gråta över att en kompis skrev att hon saknade mig, så töntig som jag är så började jag ju såklart stortjuta då jag verkligen saknar henne med. och alla dessa minnen som ploppar upp i huvudet. tänker på gamla dagar. vart har de stunderna tagit vägen? tänk, ett år går så förbannat fort. ahja, nu orkar jag inte sitta här och skriva om gamla saker, då börjar jag väl gråta igen. haha men men det är tillåtet att gråta, det är naturligt ju!
vid fyratiden så åkte jag med mamma och syskonen och kollade på en liten stuga. sen har jag absolut inte gjort så mkt mera. gick en långrunda med mamma förut, härligt att bara prata. det kan verkligen behövas nu när man inte har så många andra att prata med. aja.. efter många skratt och tårar under dagen så åkte mamma, elwira och jag till lessebo. passade på att köpa hårfärg, eller ja. slingor till håret. så det har jag underhållt mig själv med ikväll.
mamma hjälpte mig, har ingen aning om hur det blev, eftersom håret fortfarande är blött. men jag gissar på att det blev helt okej? det va ju bara några slingor.. haha :) ahja. nu ska jag nog dra igång greys anatomy och krypa ner under mitt hello kitty täcke och bara vänta på att mina ögon slocknar. imorgon är det fredag, nya äventyr.
haha nä, det blir bara lugnt imon. ha det bra allihopa. puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0