I MED LURARNA

sitter i bilen och ska iväg och göra en jättebusig sak nu, så "taggar" med musik, grymt härligt att åka bil och lyssna på musik. underbara lördag!
måste säga att mitt humör är riktigt bra idag till skillnad från igår. två personer som totalt sabbade min kväll. men kan berätta att jessica,eric&mamma gjorde mig på humör igen. glada goa sms! helt underbart bra! saknar min pappa, saknar min bumbi bror. så synd att jag inte kan åka dit på ett tag :( med tanke på att det snart är dags och jag borde hålla mig så nära förlossningsväskan&min skjuts som möjligt :) men men, skulle det krisa så finns det lösningar på det mesta!
ahja,ska dra nu. bloggar senare trorjag väl. ha en bra lördag :)


Kommentarer
Postat av: iingetnaamn ♥ 18 & gravid

Vad ska du göra? :D

2012-09-22 @ 16:25:47
URL: http://iingetnaamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0