SVAR PÅ KOMMENTARER

Hanna: Hej ! Superfin blogg!!
svar: hej och tack så mycket hanna! :)
 
Jennifer: Oj vilken stor mage du fått!
Undrar bara om du brukar kolla förlossningsvideos på typ youtube? (:
svar: hehe jaså, det tycker jag inte! :) nej det brukar jag inte, hehe.
 
Gunnel: Ville bara skriva dethär:
Jag tycker att du är så himla stark och beundrar dig stort!
Så himla fin mage förresten! :)
Lycka till! :)
svar: Åhh, tack så jätte mycket. blir så glad av att höra sånt! tusen tack!! :)
 
Linnea: åhh gosemage :)
Lycka till nu Ellen och hoppas jag får träffa er båda snart! :)
saknar dig <3
svar: ja redigt gosii är den! :)
tack så jätte mycket linnea, hoppas på att få träffa dig med snart! saknar dig <3
 
 
 
SVARA PÅ RESTEN SEEEENARE.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, vet inte om du har sett och svarat på min fråga men va sa pappan? Hur delaktig kommer han vara? Med vänlig hälsning, Sara

2012-10-01 @ 10:58:53
URL: http://livetenligtsara.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0