TYPISKT

hejsan hejsan, idag är det lördag, det är höst, det är underbart väder, jag älskar hösten, grymt fint med färgerna! även om det egentligen är regnigt och trist. men men, vad gör lite regn då&då? jaja :) idag har jag kollat serie, chillat, ätit pizza, varit ute och gått lite, passade på att prata lite med kossorna, dom trodde nog jag va dum på riktigt. va lite snäll som kastade in äpplen, men det ville dom absolut inte ha. rioligt! hehe, mötte mamma på vägen, hon hade oxå varit ute på en promenad. (lite kvickare promenix än mina,hehe) så vi tog sällskap hem. sen har jag inte gjort så mkt mer, bara pratat med mamma. massa mysigt! det börjar dra ihop sig.. den 2 har jag bf, få se om lillan passar tiden eller gottar sig i magen ett tag till. hur eller hur så är hon här snart, vilket känns riktigt bra, super bra om jag får va ärlig. nu ska jag somna till lite musik. jag älskar livet, puss ❤


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja tack för allt prat vi har tillsammans!

2012-10-02 @ 13:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0