MIN FINASTE ÄLSKLING

det här är min dotter. min räddare i nöden, min luna, min familj, mitt allt. när mitt liv var upp och ned, så kom hon och bara räddade mig. den lyckan, när hon äntligen kom upp på mitt bröst, den lyckan är oslagbar, är så förbannat tacksam över att jag har henne. att ett så litet barn kan sprida så mycket kärlek. att ett litet barn helt plötsligt kan göra en så hel & förändra ens liv. rädslan över att förlora henne finns där varje dag. men jag ska inte förlora henne. jag kommer kämpa för henne ända tills dagen jag dör.
varje gång jag ser på henne, så blir jag helt varm, när hon ler eller skrattar, så blir jag helt till mig. hon är mitt barn, mitt kött och blod. tänker aldrig sluta kämpa. för dig, så ska jag göra det tusen gånger om. sålänge du mår bra, och det vet jag att du gör. så är jag lycklig!
hon gör mig till den lyckligaste människa på jorden. jag älskar dig luna! jag älskar att få vara just din mamma. min finaste tös, mitt allt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0