Usch!

såhär arg har jag inte varit på länge. bara för man är UNDER 18?! så betyder inte det att man är omogen, eller värsta barnet. jag känner mig vuxen då jag är mamma. men folk verkar inte tro så. jag fyller 17 om en månad! alltså är det snart ett år kvar tills jag är 18, och det går FORT! pratade telefon igår med värsta otrevliga människan! hon babblade om massa föräldragruppar, att det kanske vore bra för mig att gå dit eftersom jag bara har unga mammor - vänner, som INTE vet lika bra som de vuxna! asså vafan? det gör mig så otroligt arg! hon sa seriöst att vi unga inte vet så bra som de äldre. och hon nästan tvingade dit mig. vilka människor de finns! är fortfarande riktigt piss! är trött på folk som klankar ner på oss unga mammor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0