heldag

imorse vaknade jag runt 7 tiden, hade en sån JÄVLA mensvärk! men det va ingen mens, så irriterande, jag som skulle till bm idag! fan då. jag tog två alvedon & försökte sova men hade så förbannat ont. kunde somna om vid åtta, gick upp vid 10.30, fixade lite sen åkte vi till hovet & lämnade finaste lilla minonna hos jessica. sen åkte vi vidare till stan, handlade en massa på citygross, mat och sånt nödvändigt! nu är vi i braås, isabell ska hämta kläder och sånt :) sen ikv ska ev isabell hjälpa mig med mitt hår, ska göra en/två avfärgning/ar. och slinga håret om det blir kaos! vilket jag redan tror det kmr bli ;) haha! ahja, vi höres sen. pussar från oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0