Ajaj

att vara kvinna är inte alltid så roligt! inte när ens ovälkomna kompis kommer och hälsar på en gång i månaden. och ja jag pratar såklart om mensen. ligger just nu i sängen med mitt gosiga microdjur på magen! har en sån vit nalle på bilden, hihi. köpte på ullared för ett bra tagsedan. så myyyysigt!!
idag har jag varit med linnea, vi har gått lite med barnvagnen, svinkallt ute, och jag skojar inte. askallt :o
imorgon ska vi ut på äventyr i stan ;) toppen trevligt! jag,luna,eric,minonna&linnea! har seriöst inga pengar, har 1500 jävla kronor.. så imon ska jag bara köpa det nödvändigaste! mat till lunis, solglasögon till henne ;) och se om jag hittar några dreggellappar samt strumpbyxor till henne. ahja, vi får se imon! :) nu tänkte jag smsa lite med min skatt, sen sova. upp & hoppa tidigt imon :) packa och fixa, mycket att tänka på som mor ;) hihi men jag klagar inte. fick världens bästa och snällaste bebis. kunde inte få bättre! idag har hon iallafall inte kräkts, & ingen feber, så skönt! det gör ju så ont i mig att se henne dålig :( men nu är det ju bra, som tur är. så imon åker vi ut på äventyr i växjö, dom jag sagt 10 ggr nu typ.. haha.. ska bli trevligt!
Ska inte babbla mer, klockan ringer ju snart. sovgott alla fina! pussar från en helt överlycklig mamma. ❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0